Dienstag, 5. August 2008

Nemi - Uke 32 (plus Hälge)




1 Kommentar:

Bohémienne hat gesagt…

Åh, du gjør meg spent. Jeg gleder meg VELDIG til å se hva du produserer. Og takker for særdeles koselige tilbakemeldinger! :)

Jeg tror de kommer flere turer til Tyskland - Queen, altså - og skulle gjerne sett dem i Berlin. Vurderer det allerede. Kan du gi meg noen datoer for høstferie, fri, etc - når det kunne passe med nytt besøk...? ;D

Jeg er nødt for å jobbe en god del fremover, og antagelig blir det en litt strevsom høst. Men om jeg kan, blir det en liten ferie i min elskede andre hjemby, likeså. Hvilket er Berlin, hehe. Får se hva jeg har økonomisk og tidsmessig anledning til!!

Stooor klem!

Ps: har fått mange nye naboer, og noen av dem er tyske, men det hjelper ikke, og får meg egentlig bare til å savne deg enda mer. Sukk. Ta det som et (stort!!) kompliment!