Montag, 13. Oktober 2008

Hvor i Norge bør du bo?

Ich kann es kaum glauben, als ich diese Nacht nichts ahnend ein Quiz bei start.no machte. Es ging darum, wo man in Norwegen leben sollte. Und was war mein Ergebnis? ...

BERGEN!!!

Ist das Zufall oder doch Bestimmung??




logo

Hvor i Norge bør du bo?
Du bør bo i Bergen
Ta denne quizen på Start.no

Dann hatte ich noch einen weiteren Test gemacht. Ich wollte mal wissen, wie gut mein Norwegisch ist. So hab ich dann den Test "Hvor god er du i norsk?" gemacht. Das Ergebnis lautete:




logo
Hvor god er du i norsk?
Jeg hadde 24 av 26 riktige
Ta denne quizen på Start.no

Gar nicht mal so übel! Vor allem da ich weiß, dass die beiden Fehlen dumme waren! ;-)

1 Kommentar:

Bohémienne hat gesagt…

Ist aber Bestimmung, kein Zufall! Hab ich ja immer gesagt!! :D

Gratulerer så mye og du bør være veldig fornøyd, men jeg er - altså - ikke spesielt overrasket. Hehehehe. Du hører hjemme her, vet du, bare se dette som en endelig bekreftelse! Skjebne, gjøren, laden, kall det hva du vil!

...men det er nok "i norsk", ikke "på norsk" i denne sammenhengen - sorry! ;) Det er et (merkelig) uttrykk!

Stor klem!