Mittwoch, 9. Juli 2008

Neues Gedicht

Letzten Dienstag hatte ich mal wieder einen nicht so guten Tag und habe das in ein Gedicht gepackt. Diesmal in drei Sprachen (hatte ich einfach mal Lust zu, denn manchmal fällt es mir leichter in einer anderen Sprache zu schreibn). Hier das Ergebnis:

Nearer to death than to life

Wann bin ich tot?

Når jeg er død eller når jeg vet at jeg skal dø?

I feel like to be dead.

Die Krankheit wird mich fressen

men jeg vil ikke dø!

But I feel already dead.

Es ist ein Teufelskreis

og jeg vil bare flykte.

1 Kommentar:

Bohémienne hat gesagt…

takker! :) og ja, jeg er på ferie, men bare siden forrige helg - har ikke vært her særlig lenge! dog, det er veldig deilig - og, hehe, kunne da alltids sagt fra, men hodet er litt opptatt og distré og bortreist i feriemodus...! håper du har det aldeles flott, du også, og nyter livet med eller uten utpreget ferie - når tar du 100% fri?

hils fra meg til din familie, og min familie hilser da så mye tilbake, stor klem og vi prates!!:)