Dienstag, 23. Oktober 2007

Ich bin ein nervliches Wrack!

Momentan fühle ich mich wieder mal total schlecht. Ich weiß nicht, woran es schon wieder liegt. Ich fühle mich wie eine Last für meine Umwelt.
Das schlimmste ist, dass ich nicht weiß, wie ich es ändern soll. Ich möchte doch wirklich niemanden mit meiner Anwesenheit nerven. Aber dennoch schein ich es immer wieder zu machen.
Es ist ein total blödes Gefühl, wenn man den Menschen, den man wirklich ganz doll mag, nichts zurückgeben kann. Ich würde wirklich alles für ihn tun. Leider liegt das nicht in meinem momentanen Ermessen.
Vielleicht wäre es besser, einfach still und heimlich zu verschwinden. An einem Ort, wo mich niemand findet.

2 Kommentare:

Bohémienne hat gesagt…

Stakkars vennen min!!! Du må ikke føle deg slik! Venner/kjærester vil aldri føle seg så skuffet over hverandre, man støtter hverandre - det er det vennskap går ut på! ;) Og når det gjelder vennene dine, er vi veldig glad i deg uansett! Ikke tvil på det. Du må derfor ikke finne på å forsvinne inn i det stille; send heller en mail og skriv blogg og få ut frustrasjonen! Hør på A-ha, tenk på noe kjekt, fremtidige Bergensturer etc etc, prøv å vær glad. Kjempestor klem!

elgen hat gesagt…

takk skal du ha! min kjæreste sa også at eg må ikke føle meg slik. men eg føler meg slik. vet ikke grunnen.
eg vil drikke varm sjokolade nå. kanskje hjelper det. (kan man si det, eller er det bare riktig: det hjelper kanskje?)