Montag, 5. November 2007

Guttene skal ikke være på en flørtside!!

I går hadde jeg en spesiell opplevelse. Jeg var på en flørt-side på internett, som mange ganger før, og ante ikke hva skal skje. Det var en åpen chat og jeg skrev med en kvinne. Jeg sa at jeg liker ikke unge menn (yngre enn meg) fordi de er mest bare interessert på seg selv eller de vet ikke hva de vil gjøre. Jeg må si at konversasjonen gikk omtrent 10 minutter og på chat-rommet var også andre som skrev ikke et ord, blant annet en 19åring GUTT (det var han virkelig!). Plutselig skrev han at jeg er stygg og tjukk og derfor ville ingen ung gutt ha meg som kjæreste! Da sa vi (kvinnen var 29 og LIKER unge menn!!) at han er veldig overfladisk og spurte ham hvorfor han ikke har et bilde i profilen. Skammer han seg for seg selv? Da begynte han bare å gjøre seg lystig over mitt chat-navn (elgkysser). Jeg sa at barn skal ikke være på en slik side og han sa at dyr skal ikke gjøre det!
Jeg måtte aldri le så mye som i går. Jeg beholder meningen min at han er en liten gutt! ;-)

Til alle guttene: jeg hater dere ikke! Jeg har bare dårlig erfaring med guttene. Derfor favoriserer jeg eldre menn, men det vil ikke si at jeg har bare god erfaring med de eldre! I motsatt, de kan også være dumme!

Keine Kommentare: